Home

Πως να καταργήσεις ένα έθνος σε μόλις τρεις γενιές

March 28, 2010

Μας τρέλαναν στην προπαγάνδα ότι τα παιδιά των αλλοδαπών παρανόμων, “νομιμοποιημένων” και περαστικών, διερχομένων, πρέπει να πάρουν την ελληνική ιθαγένεια επειδή λέει, “νιώθουν Έλληνες”.
Και αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση. Το “μου αρέσει να μένω στην Ελλάδα” δεν ισοδυναμεί με το “νιώθω Έλληνας”.
Κι αν πάλι τους ξέφυγαν μερικά παιδιά αλλοδαπών και πραγματικά νιώθουν Έλληνες, έρχονται άμεσα ραγδαίες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα για να διορθωθεί και αυτό το πρόβλημα. Από δω και στο εξής το υπουργείο πολυπολιτισμικής “παιδείας” (πρώην υπουργείο Εθνικής Παιδείας) θα εξασφαλίσει με κάθε τρόπο δυνατό πως “τα παιδιά” δεν θα μπορούν πια να αισθάνονται Έλληνες. Το να νιώθεις Έλληνας θα καταστεί παρωχημένο, βαρετό, απωθητικό, εθνικιστικό, ρατσιστικό, φασιστικό, υπεροπτικό (1) και καταδικαστέο ΜΕΣΑ από την εκπαίδευση στα ελληνικά σχολεία. Οι άλλες εθνικότητες και οι εθνικισμοί τους θα είναι μια χαρά, αφού εκπροσωπούνται από τους “καημένους” “φουκαριάρηδες” λαθρομετανάστες με τις ανθρώπινες ιστορίες τους.
Αυτή είναι η “τρίχρονη εκπαίδευση σε ελληνικά σχολεία” που είχαν στο μυαλό τους σαν προϋπόθεση για την απόδοση ιθαγένειας, όταν ετοίμαζαν το λαθρονομοσχέδιο.
Τρία χρόνια διαπολιτισμικής, πολυπολιτισμικής, πολυεθνικής εκπαίδευσης με ολίγη ελληνική γλώσσα έτσι για να ξέρουν να ζητήσουν οδηγίες αν κάποτε χαθούν σε κάποια συνοικία της Ελλάδας που κατοικείται από Έλληνες. Σε πέντε χρόνια βέβαια, θα επιβληθεί η Αγγλική σαν δεύτερη επίσημη γλώσσα του κράτους και θα λυθεί κι αυτό το πρόβλημα.
Και για όσους αμφισβητούν την ελληνομάθεια των ενηλίκων που “νιώθουν Έλληνες” και θα παίρνουν τις ιθαγένειες στο άψε σβήσε, βρέθηκε και αυτή η λύση.
Έρχεται και η αλλαγή της έννοιας της ελληνομάθειας, του ”τρόπου πιστοποίησης”, δηλαδή θα γίνει πιο χαλαρή, για να μπορούν να παίρνουν πιο εύκολα την ελληνική ιθαγένεια. Έτσι, θα ξεπεραστούν και τα όποια “τεχνικά εμπόδια”.
Η κατοχική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα φροντίσει για όλα.
Το 2025 κανείς πια δεν θα θυμάται τι σημαίνει να είσαι Έλληνας.

Από την Καθημερινή:

Προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας
Θα αρχίσουν από την επόμενη χρονιά στα σχολεία με αλλοδαπούς μαθητές

Της Μαρίας Δεληθανάση

Στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό παιδιών μεταναστών και στη δημιουργία ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας σε σχολεία με μεγάλη ετερογένεια (αλλοδαποί, Ρομά, μειονοτικές ομάδες) προχωρά από την επόμενη σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας. Τα προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας θα είναι αρχικά πιλοτικά, ενώ ήδη έχουν αρχίσει τις εργασίες τους οι ομάδες που θα συντάξουν τα σχετικά εγχειρίδια.

Η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μίλησε χθες στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας, για την αδήριτη ανάγκη να προσαρμοσθεί η Ελλάδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αίτημα της πολυ-πολιτισμικότητας. Ετσι τα αναλυτικά προγράμματα αλλάζουν άρδην από την 1η Δημοτικού έως και την 3η Λυκείου ώστε η συνείδηση της εθνικής ταυτότητας να αναπτύσσεται παράλληλα με τη συνείδηση της διαπολιτισμικότητας.

Σε ό,τι αφορά τους ενηλίκους αλλοδαπούς, τα υπ. Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Πλέον θα παρέχεται απ’ όποιο πανεπιστημιακό ή άλλο ίδρυμα παρέχει εχέγγυα για αδιάβλητες διαδικασίες. Έτσι θα ξεπερασθούν τεχνικά εμπόδια που έχουν στερήσει πολλούς αλλοδαπούς από την πιστοποίηση ελληνομάθειας.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_11/02/2010_390400

Στα πλαίσια αυτής της οργανωμένης επιχείρησης μετάλλαξης του κράτους-έθνους των Ελλήνων σε πολυεθνικό κρατίδιο νοτίων βαλκανίων, από τα μέσα ενημέρωσης των φιλάνθρωπων αντιρατσιστών νταβατζήδων έρχεται -αναμενόμενα- η στήριξη στην κυβέρνηση:
Ο Τσίμας θέτει το ερώτημα, προσοχή στη διατύπωση:

«Κάπως έτσι, με ρίγη συγκίνησης να διαπερνούν τις καρδιές των μαθητών, ήθελαν να διδάσκεται η Ιστορία, εκείνοι που έγραψαν τα πρώτα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας του Ελληνικού Βασιλείου. Μια παλιά εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, του 1873, έλεγε στους δασκάλους να μην περιορίζονται μόνο στην διδασκαλία των κειμένων και την αποστήθιση των χρονολογιών, αλλά να οργανώνουν καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με χορούς και τραγούδια και παρελάσεις και θεατρικές παραστάσεις (μεγάλη δόση ειρωνίας στη φωνή) ώστε οι καρδιές των μαθητών να πλημμυρίζουν με συγκίνηση και πατριωτικό ενθουσιασμό (με ακόμη περισσότερη ειρωνεία).
«Ξεκινήσαμε αυτή την Έρευνα, με το ερώτημα: πως να φαίνονται όλα αυτά τα σχολικά ήθη και έθιμα, που διατηρούνται ακόμη (με έμφαση μεγάλης απορίας) στα μάτια των μαθητών των σχολείων του κέντρου της πόλης; Οι περισσότεροι από αυτούς, είτε έχουν έρθει από άλλες χώρες, είτε έχουν γεννηθεί εδώ από γονείς μετανάστες.»

Η κουτοπόνηρη ερώτηση: “πως τους φαίνεται”, έχει τη σημασία της. Δηλαδή μας λέει “ήρθαν τα παιδιά αυτά εδώ και αναγκάζονται να υποστούν την ελληνική εκπαίδευση”. Τι περνούν τα καημένα. Αυτό πρέπει να αλλάξει!
Αναφέρεται στην παράδοση της ελληνικής εκπαίδευσης θαρρείς και είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ντρεπόμαστε. Αναφέρεται στον ιερότερο εθνικό μας εορτασμό σαν κάτι παρωχημένο που το βλέπουν τα αλλοδαπόπουλα που “αισθάνονται Έλληνες” και… δυσαρεστούνται. Τι να κάνουμε γι’ αυτό κύριε Τσίμα; Μήπως να φύγουμε και εμείς από τη μέση για να πλάσετε την κοινωνία που οραματίζεστε χωρίς εμπόδια; Χωρίς Έλληνες συνταξιούχους που με τον μόχθο τους χτίστηκαν αυτά τα σχολεία, χωρίς επιζήσαντες της Μικρασιατικής Καταστροφής, χωρίς αντιστασιακούς της Κατοχής, χωρίς μνήμη ελεύθερων ανθρώπων, παρά μόνο ανεγκέφαλους υποτακτικούς καταναλωτές όπως επιτάσσει η νέα τάξη;
Γιατί μετά τις παρελάσεις τώρα στοχοποιείται και ο εορτασμός της ελληνικής επανάστασης, και μαζί με την Ρεπούση που έβγαλε τους επαναστάτες από την επανάσταση, βγάζετε τώρα την παρέλαση λόγω “οικονομίας”, και ετοιμάζεστε να βγάλετε και τους εορτασμούς λόγω “ντροπής” μπροστά στα ξένα παιδιά;
Τελικά τα παιδιά αυτά “ένιωθαν Έλληνες” μόνο μέχρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο; Τώρα που ψηφίστηκε ξαφνικά πρέπει να αλλάξουμε όλα τα δικά μας ήθη και έθιμα επειδή “είτε έχουν έρθει από άλλες χώρες, είτε έχουν γεννηθεί εδώ από γονείς μετανάστες”;
Οι λαγοί δημοσιογράφοι του συστήματος πάντα προαναγγέλλουν τις νέες αλλαγές.
Μήπως από του χρόνου θα περιοριστούν και τελικά θα σταματήσουν και οι εκδηλώσεις στα σχολεία;
Και ενώ οι όποιες υπερβολές της ελληνικής εκπαίδευσης που είναι και απόρροια και της πολύπαθης Ιστορίας μας, καλώς ή κακώς ήταν η πραγματικότητα μέχρι πρόσφατα, τώρα πάμε στο άλλο άκρο, της απόλυτης αποδόμησης της ελληνικότητας.

Γιατί πως αλλιώς θα διαμελιστεί το Αιγαίο και έρθουν οι Τούρκοι στην Ευρώπη; Απλά και μόνο πλημμυρίζοντας τα καταναλωτάκια με κινητά της Vodafone, με Playstation, με Facebook και The Mall; Πρέπει να αναλάβει και η Ρεπούση και όλο το σινάφι που της ανέθεσε να γράψει το βιβλίο και που δεν έχουν χάσει ούτε πόντο στα σχέδια επιβολής της ανθελληνικής τους λύσσας.
Οι μάσκες έχουν πέσει. Ο κάθε αριστεριστής και αντιεξουσιαστής δεν μπορεί να πείσει πια ούτε τον ίδιο του τον εαυτό πως είναι προοδευτικός και αντισυστημικός όταν ακολουθεί κατά γράμμα και προωθεί ακριβώς αυτά που επιτάσσει το κεφάλαιο και εφαρμόζει η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ είναι φιλάνθρωπο και αγαπά τον άνθρωπο, και ξυλοκοπά τους γέροντες και τους συνταξιούχους, αλλά τον αγαπά ακόμη περισσότερο (τον άνθρωπο) όταν εκείνος είναι αλλοδαπός, και τα εφαρμόζει όλα αυτά επειδή αυτή είναι η “σοσιαλιστική” άποψη;
Ή μήπως επειδή η εργοδοσία ζητά όλο και πιο φθηνά εργατικά χέρια και η χούντα της υπερατλαντικής αυτοκρατορίας ζητά την διάλυση της Ελλάδας και την επιβολή της παγκόσμιας κυβέρνησης; Μα πόσο “προοδευτικός” μπορεί να γίνει κάποιος;

Γνωρίζουν πολύ καλά, πως αν περάσουν μερικές γενιές από αυτά τα σχολεία, η Ελλάδα δεν θα είναι πια παρά μία απλή ανάμνηση. Αυτή η φλόγα που αισθάνεται ο νέος στην αναπαράσταση της Αγίας Λαύρας και που τόσο ενοχλεί τους υποταγμένους ανθέλληνες όπως ο Τσίμας στο σημείο να τους χλευάζει στην Ελληνική τηλεόραση, αυτή η φλόγα είναι η μόνη ελπίδα αναγέννησης της ελληνικότητας. Η μετατροπή των ανθρώπων σε πολυεθνικό συρφετό από ζόμπι είναι η εγγύηση της υποταγής τους για άλλα τετρακόσια χρόνια. Αυτά μηχανεύονται οι υποταγμένοι αριστεριστές και αντιεξουσιαστές.
Δηλαδή απ’ τη μια να θέλουν να καταργήσουμε κάθε εορτασμό και κάθε αναφορά στην 25η Μαρτίου σαν εθνικιστική, αλλά συγχρόνως θέλουν να μπορούν να ανακηρύσσουν Παπαφλέσσα τον Γρηγορόπουλο και να μιλάνε για την βία του εθνικού ύμνου που θέλει μόνο να σπάει βιτρίνες, να βάζει γκαζάκια και βόμβες και να το βάζει στα πόδια; Αυτή η στρέβλωση θα μας βοηθήσει σε κάτι;
Η ηρωοποίηση αθώων άμαχων παιδιών;
Η ανακήρυξη των βανδάλων και των τρομοκρατών σε επαναστάτες αντάξιους του 21;
Αυτή η εξέλιξη λοιπόν θα χτυπήσει το κεφάλαιο; Αυτό είναι το μεγαλόπνοο σχέδιο των αριστεριστών;

Εκτός από τους μισθοφόρους του συστήματος, όλοι οι άλλοι που αφιλοκερδώς πολεμούν την ελληνικότητα, είναι απλώς εγκλωβισμένοι σε ένα είδος peer pressure να αποδείξουν την επαναστατικότητά τους. Είναι το τρέντι πως να το κάνουμε. Όταν έχεις λύσει όλα τα προβλήματά σου και σπουδάζεις με τα λεφτά του μπαμπά, για να μπορέσεις να αποτινάξεις από πάνω σου τη ρετσινιά του βολεμένου, ή όταν απλά πεθαίνεις να εμφανιστείς ριζοσπαστικός στον περίγυρό σου, πολεμάς αυτό που βρίσκεις μπροστά σου, αυτό που σου μάθανε πως είναι παρωχημένο, άσχετα αν πάνω στη ζάλη της “επανάστασής” σου διαφεύγει η λεπτομέρεια πως πολεμάς με επαναστάτες. Επαναστάτες που τους ενοχλούν για ποιο λόγο ακριβώς; Επειδή είναι αγαπημένοι των εθνικιστών; Μήπως επειδή δεν τους βγαίνει να αποδείξουν πως το 21 ήταν μια ταξική επανάσταση; Μήπως επειδή η λέξη έθνος τους κάνει να βγάζουν σπυριά; Σε λίγο θα δουν και το μεγαλείο του πολυεθνικού. Αντί για ένα μισητό έθνος, θα έχουν να πολεμήσουν με πολλά. Ή μήπως η αιτία είναι ότι οι αριστεριστές και οι αντιεξουσιαστές είναι κατά βάθος υποταγμένοι και όλη η φάση με τις μολότοφ είναι μια δήθεν επανάσταση εκ του ασφαλούς με την αστυνομία θεατή και το παιχνίδι στημένο για τις κάμερες; Μήπως επειδή η δήθεν επανάστασή τους είναι το άλλοθι της μίζερης ύπαρξής τους που τάχα επιθυμεί το απόλυτα ανέφικτο και αυτό τους καθιστά διαφορετικούς από την άξεστη μάζα που δεν πέρασε από τα ελληνικά πανεπιστήμια για να φωτιστεί; Μήπως το ανέφικτο και το ουτοπικό είναι τόσο βολικό σαν στόχος και οι μικρές αλλαγές τους δυσκολεύουν; Μήπως το ανέφικτο είναι η εγγύηση πως ποτέ δεν θα προσεγγίσουν τον άξεστο λαό, αλλά θα μπορούν να τον βρίζουν μέχρι να γεράσουν; Μήπως αυτός ο ελιτισμός και αυτή ακριβώς η αποξένωση με τον λαό που θέλουν τάχα να σώσουν είναι και το ζητούμενο; Μήπως το παίζουν επαναστάτες με τη σιγουριά πως δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, επειδή αν άλλαζε θα τους δυσαρεστούσε και θα τους έβαζε σε μεγάλες δυσκολίες επειδή και τα προνόμιά τους θα έχαναν αλλά κυρίως επειδή θα έχαναν την αποκλειστικότητα; Μήπως τελικά το “ανέφικτο” είναι και κατά βάθος το επιθυμητό; Δηλαδή “πολεμούν” με κάτι που απλά δικαιολογεί την παρουσία τους στην κοινωνία και επιβεβαιώνει την ανωτερότητά τους, αλλά ενδόμυχα γνωρίζουν πως ο πραγματικός σκοπός δεν είναι η ίδια η ανατροπή αλλά η προσωπική τους ικανοποίηση, αυτοεπιβεβαίωση και η αυτοπροβολή; Μήπως αυτή δεν είναι και η συνταγή της ύπαρξης των κοινοβουλευτικών αριστερών; Να παριστάνουν τους επαναστάτες για να εγκλωβίζουν τους ψηφοφόρους, με την σιγουριά πως το σύστημα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Γιατί αν αλλάξει έστω και λίγο, δεν θα έχουν πια λόγο ύπαρξης. Γι’ αυτό και οι δράση και των μεν και των δε είναι καθαρά στα πλαίσια του εθιμοτυπικού και του τυποποιημένου, μαντρωμένη πορεία και τσιτάτα οι μεν, μηδενισμός, βρισιές, μολότοφ και λεηλασίες οι άλλοι.
Ο ελιτισμός και ο εγωκεντρισμός διαπερνά κάθε έκφραση ψευτοεπαναστατικότητας στην σύγχρονη Ελλάδα. Έτσι και οι κουκουλοφόροι, θέλουν να αλλάξουν τα πάντα μαγικά, αλλά αν αλλάξουν τα πράγματα έστω και λίγο, θα χάσουν την αποκλειστικότητα της ανωτερότητας και θα γίνουν κοινότυποι. Αν όλοι βγούμε στους δρόμους, θα είναι οι πρώτοι που θα παρατήσουν την επανάσταση με την όποια δικαιολογία, (“πουλημένοι” κλπ ) και θα την ανακηρύξουν παρωχημένη ή θα προσπαθήσουν να την διαλύσουν με την διχόνοια. Παρωχημένη λοιπόν και η επανάσταση του 21; Δηλαδή πότε έγινε ντεμοντέ ακριβώς; Όταν κατάλαβαν πως δεν μπορούν αλλά ούτε και θέλουν να επαναλάβουν παρόμοιους ηρωισμούς αλλά προτιμούν να βρίζουν καθετί ελληνικό εκ του ασφαλούς και να ρίχνουν την εθιμοτυπική μολότοφ πάλι εκ του ασφαλούς και με την πλήρη στήριξη του υπουργείου προστασίας του πολίτη και των επαγγελματιών κοινοβουλευτικών σωτήρων τους; Μήπως θα έπρεπε τώρα να μιλάμε γερμανικά; Μήπως αγγλικά; Τουρκικά; Μήπως η κοινωνία των οθωμανικών μιναρέδων θα ανεχόταν τα γκαζάκια τόσο εύκολα και αδιαμαρτύρητα όπως γίνεται στην “παρωχημένη” Ελλάδα; Μήπως θα την ανεχθεί στο ζοφερό μας μουσουλμανικό μέλλον; Μα πόσο επαναστάτες είναι αυτοί οι τύποι τέλος πάντων; Έτσι οραματίζονται το επαναστατικό πνεύμα; Υποδουλωμένοι σε νέους κατακτητές;
Αντίθετα με την παντοκρατορία των ανθελλήνων στην εκπαίδευση και στη κούφια επαναστατικότητα, και ενώ η κίνηση ενάντια στο βιβλίο της 6ης Δημοτικού και το μάζεμα υπογραφών από το Αντίβαρο κόστισε στην ΝΔ, η κάθε μαζική αντίδραση κατέληξε να χαλιναγωγηθεί και να κατευναστεί από τον πατριδοκάπηλο Καρατζαφέρη που κατάφερε, μιλώντας τάχα ενάντια στο βιβλίο και στη λαθρομετανάστευση, να μπει στη βουλή και να κάνει πλάτες στον Γιωργάκη όταν εκείνος μας φέρνει προ “τετελεσμένων” και για το μεταναστευτικό και για την πολυεθνική εκπαίδευση, και για το Σκοπιανό και την οικονομία.

Όταν σε λίγα χρόνια θα αναρωτηθείτε με πίκρα πως έγιναν όλα αυτά, θυμηθείτε πως βάζατε ΜΕGA και βλέπατε αμέριμνοι την αγαπημένη σας Πολυκατοικία και το Παρά Πέντε και ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά σας ο Τσίμας, ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο Πρετεντέρης, η Τρέμη, ο Οικονομέας με τον Καμπουράκη και μαζί με το “daily fix” σας, κατάφεραν και σας “ενημέρωσαν” όμορφα και πολύ, μα πολύ πολιτισμένα, πως είστε υπό κατοχή.

Πίσω στο ερώτημα του Τσίμα:
Πως τους φαίνονται λοιπόν αυτών των παιδιών αυτά τα ήθη και έθιμα;
Προσοχή στην ύπουλη πλύση εγκεφάλου. Πως τους φαίνεται!

Τι σημαίνει να “νιώθεις Έλληνας”; Αφού νιώθουν τόσο “Έλληνες“, πως να τους φαίνονται τα ελληνικά ήθη και έθιμα άραγε; Να πως τους φαίνονται. Όπως φαίνεται στο Τσίπρα, στον Αλαβάνο, στον μέγα σοσιαλιστή Παπανδρέου και στους αριστεριστές μεγαλοδημοσιογράφους και “ιστορικούς” που έχουν “διαπαιδαγωγήσει” γενιές και γενιές ανθελλήνων.
Τι λέει μια μαθήτρια σημαιοφόρος από την Ρουμανία:

«Είμαι πολύ περήφανη, επειδή εμείς στη Ρουμανία δεν έχουμε παρέλαση, και δεν μπορούμε να κρατήσουμε την Ρουμανική σημαία, και είμαι πολύ περήφανη που μπορώ να κρατήσω την ελληνική σημαία, αν και δεν είναι η πατρίδα μου η Ελλάδα

(1)
Και ένα παράδειγμα τυποποιημένης συριζαίας άποψης από Αλβανίδα μαθήτρια που άρεσε και στον φανατικό “Έλληνα” Τσίμα και της έδωσε περίοπτη θέση στο 50λεπτο σποτάκι πλύσης εγκεφάλου που ονομάζει “Έρευνα”:

« Η σημαία κατ’ αρχάς είναι ένα πανί με χρώμα το οποίο καλώς ή κακώς έχουμε προσκυνήσει τόσα χρόνια και έχει σκοτωθεί πολύς κόσμος γι’ αυτό…»
« Το θεωρώ πολύ σημαντικό ότι ένας λαός ξεσηκώθηκε μετά από τετρακόσια χρόνια και είπε “στοπ ως εδώ ήτανε”. Ντάξει; Αλλά από κει και έπειτα, διαφωνώ γενικά με τις παρελάσεις, είναι κατάλοιπα της Χούντας αυτά…»
«Ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται η Ιστορία στα σχολεία είναι πιο εθνοκεντρικός. Γιατί, τσ.. θα μου πεις την Ιστορία της Ελλάδας μαθαίνεις… αλλά τονίζουν πάααρα πολύ αυτή την… πως να το πω… την αίσθηση της λευτεριάς των Ελλήνων, λες και όλοι οι υπόλοιποι ας πούμε δεν είιιιναι το ίδιο… γουστάρουν ας πούμε να έχουν τον βούρδουλα πάνω απ’ το κεφάλι τους… Ντάξει…»

Τι ωραία που θα ήταν να μπορούσε να βγει κανείς στην Αλβανική η στην Τουρκική τηλεόραση και να τολμήσει να πει κάτι ανάλογο για τους Αλβανούς ή τους Τούρκους με αυτό το ειρωνικό και απαξιωτικό ύφος.
Ωραία λοιπόν, “αισθάνονται Έλληνες”. Μας πείσατε.
Τώρα, και στο μέλλον, και με την ανεργία στα ύψη, οι Έλληνες δεν μπορούν να κάνουν ούτε τις “υποτιμητικές” δουλειές, αφού έχουν καπαρωθεί με εξευτελιστικά μεροκάματα από τους αμέτρητους λαθρομετανάστες που τις κλέβουν ακόμα και από τους Αλβανούς, αλλά ούτε και τις εξειδικευμένες δουλειές θα μπορούν να κάνουν τα παιδιά τους με τον ανταγωνισμό των παιδιών των αλλοδαπών που θα έχουν μορφωθεί στα πολυπολιτισμικά σχολεία του Γεωργίου Παπανδρέου του νεώτερου, της Δραγώνα και της Διαμαντοπούλου.
Φθηνούς εργάτες και τζιπάκια δεν θέλατε ξιπασμένοι νεόπλουτοι; Θέσεις στο δημόσιο δεν θέλατε και ψηφίζατε τους νταβατζήδες σας τόσα χρόνια για να σας βολέψουν; Ε τώρα ούτε στο δημόσιο δεν θα μπορείτε να βάλετε τα παιδιά σας, πόσο μάλλον στον ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα με την μαύρη εργασία και την “αύξηση του πληθυσμού” των λαθραίων και με τις ακόμα λιγότερες θέσεις εργασίας.
Ένα μέλλον ζοφερό πέρα από κάθε εφιαλτική πρόβλεψη.
Τα παιδιά σας αλλά και τα δικά μας παιδιά θα ζήσουν στην κόλαση.

MEGA TV: ΕΡΕΥΝΑ – Τι είναι η πατρίδα μου; 23-03-2010
http://www.megatv.com/erevna/article.asp?catid=17210&subid=2&pubid=6405951

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: